Ouders/verzorgers

Om nog beter aan te kunnen sluiten op de wensen van ouders/verzorgers bij het zoeken van vo-school, hebben wij uw hulp nodig. U kunt ons helpen door de vragenlijst 'kiezen voor een vo-school' in te vullen. Het invullen van de vragenlijst duurt ong. 5 minuten. Wij stellen uw medewerking zeer op prijs!

De open dagen staan weer voor de deur, leerlingen uit groep 8 en hun ouders moeten straks kiezen voor een opleiding en een school. Go VMBO kan hen daarbij helpen. Go VMBO geeft informatie over het voortgezet onderwijs in het algemeen en het vmbo in het bijzonder. Voor leerlingen is er een game aan de hand waarvan ze kennis kunnen maken met het voortgezet onderwijs. Voor ouders en leerkrachten bevat de website veel (objectieve) informatie en ervaringen van ouders met het vmbo.  Go VMBO biedt niet alleen informatie, maar kan ook heel goed gebruikt worden als voorbereiding op he t bezoeken van open dagen.